Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Запровадження у навчальний процес сучасних інформаційних, зокрема, комп'ютерно-орієнтованих і телекомунікаційних технологій, відкриває нові способи, надає широкі можливості для подальшої диференціації загального та професійного навчання, всебічної реалізації творчих, пошукових, особистісно орієнтованих, комунікативних форм навчання, підвищення його ефективності, мобільності й відповідності запитам практики.
Потреби сучасного життя зумовлюють пошуки нових форм організації навчально-виховного процесу, зокрема – занять зарубіжної літератури. Використання комп'ютерних технологій та Інтернету є одним із інноваційних засобів вивчення літератури, який дозволяє стимулювати інтерес учнів до художніх творів і вивільнити чимало часу для творчої співпраці вчителя та учня. Звичайно, варто пам'ятати, що постійними компонентами у процесі літературної освіти школярів залишається літературний текст як естетичне явище та діалог, організований учителем: художній текст – читач, читач – автор, художній текст – автор – читач.
Упровадження сучасних інформаційних технологій на заняттях зарубіжної літератури стає однією з актуальних проблем методики викладання предмета. У зв’язку з цим надзвичайно вагомою є проблема підготовки педагогів – словесників до роботи в такому режимі. Є численні факти того, що вчителі-словесники вважають, що використання комп'ютерів – справа лише вчителя інформатики. Проте практична діяльність учителів зарубіжної літератури переконує в тому, що сьогодні і вчитель-словесник зобов’язаний вміти користуватися сучасними засобами навчання, насамперед для того, щоб забезпечити одне з найголовніших прав дитини – право на якісну освіту. Оснащення навчального кабінету комп'ютерною технікою і доцільне використання її на уроці літератури стає обов'язковим атрибутом сучасної школи.
"Фахівці висококваліфіковані, предмет знають, а от подати... вміють одиниці, які зацікавлені в тому, щоб щось передати, а не лише в робочому місці, але є і ті, що ставляться до студентів, як до порції м'яса…", – Людмила Кліщук, ІФЖ.
Форма подачі
Ніколи не думав, що історичний роман ми "пройдемо" так легко, без зайвих зусиль здамо іспит. Нажаль, з курсу туманно пригадую декілька назв: "Чорна рада", "Диво", "Роксолана". Курс історичного роману цікавий та потрібний, проте щоб його засвоїти потрібно втричі більше часу аніж виділяє університет.
Ще цікавіший курс історії української мови, де зараз всім "впихають" в голови, що українська мова – це солунський діалект староболгарської мови. Звісно, як би це та обійтись без Кирила з Мефодієм?
Продовжує Людмила Кліщук: "…я не можу нормально вивчати і сприймати те, що мені "нав'язують". Наприклад, Коцюбинського читала літом, а коли прийшли лекції і всі це подають крізь призму "треба!", воно не сприймається. Так само і з письменниками "розстріляного Відродження" – читаю та ознайомлююсь наперед, щоб виникла любов і повага, бо, чомусь, ВУЗ цього не прививає".
|
|
Календар |
« Червень 2025 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|